Ne yaparsan yap, nasil yasarsan yasa; ama gülebilmek icin birini aglatma ve cikarlarin icin hic kimseyi satma.  

Honore De Balzac


Memleketimden uzaklardayim... yasananlardan kilometrelerce uzaklarda... ama ruhum orada... üzgünüm... sessiz.. suskun...

Yazilan cizilenlerin yayinlar altina yorum birakmaktan bile kacinan ben.. aklimdan gecenleri kaleme dökmekten cekinen ben... anladim ki bu gece, yazmam lazim artik..

Aslinda yazilacak, söylenecek o kadar cok sey var ki ama iste susmayi tercih ediyorum cogu zaman... Hani bazi hassas konular vardir.. ucurum kenari.. tehlikeli..
Tehlikenin sebebi yanlis anlasilmakdir...

... Cuma günü is sonrasi eve geldigimde, televizyon ekranindan aci haberi aldim.. Analarin feryatlari canlandi gözümün önünde.. sevdiceklerinin ardinda kucaklarinda yavrulariyla geride kalan esler...
Kaybolan hayatlar, umutlar...
Cok aci.. Rabbim sehit ailelerinin yar ve yardimcisi olsun InsAllah, yasadiklari büyük aciya ragmen iclerindeki umudu dindirmesin.. !!
Cünki onlar baska yasayacaklar artik.. bizler bir kac gün sonra normal hayatimiza geri döndügümüzde, acilariyla onlar tek basina kalacaklar.. oof :(
Ah ah kardesce yasamak varken, niye tüm bu acilar... Hani bir söz var; Kuslar gibi ucmasini, baliklar gibi yüzmesini ögrendik ama kardesce yasamayi ögrenemedik...
Ve bu acilara sebeb olanlar, iste o hainleri, Allahsizlari...
Allah`a havale ediyorum... Rabbim onlara bu acilarin kat kat fazlasini verecektir, verecektir InsAllah...!!!

Hani bir Deli Anne var bilirsiniz.. ben sessiz sessiz okurum onu hep.. severim onu cok... öyle güzel yazarki.. bir insan kendini anca öyle güzel ifade edebilir.. Ve bir insan anca bu kadar güzel yürekli olabilir.. Vee bir insan anca bu kadar dogru görebilir...!
Ne kadar dogru yazmis yine... sizlerde okuyun lütfen; tiklayin....

Sonrasinda bazi bloglarda yorumlar gördüm... normal yayin yapmaya devam eden blogcu arkadaslarimiza yagan tepkiler..
Medyada, Face`de Acun Ilicali`yi protesto etmek amacli yazilar.. tiklanma rekoru hirzi...
Bir insani yargilamak ne kadar kolay degilmi ? Onu kötülemek.. kötü etmek.. kalpler kirmak..
Ve sonrada bunlari yaptiktan sonra kendilerini dogrucu sanmak! 
...Yayin yapan blogcu arkadaslarimdan bazilari benimlede üzüntülerini paylastilar..
Herkes her an herseyden haberdar olmak zorunda degilki! Görmemis, duymamis olamazlarmi...
Ve bazilari vardir haykira haykira yasar acisini ama bazilarida iclerinde sessizce...
Acun Ilicali`ya gelince ben onun kötü bir insan olduguna kesin ve kesinlikle inanmiyorum!! Zaten resmi websitesindede aciklamasini yapti..
Hani bir söz daha vardir; Cevizin kabugunu kirip özüne inmeyen, cevizin hepsini kabuk zanneder...
Siz onun özüne indinizmi, taniyormusunuz ?
Ben özünü gördüm, tanidim.. ve bilirimki bu dünyada gördügüm en mütevazi ve güzel kalpli insanlardan biridir.. ve bunuda ekranlarda simdiye dekde onlarca kez kanitlamisdir.. Ben ondan eminim, cünki ben ona inaniyorum...

... Aradan bir gün gecti yine televizyon ekraninda Son Dakika bir Haberiyle karsi karsiya geldik..
7.2 büyüklügünde bir Deprem!! Aman Yarabbim! Neler oluyor! Sen koru bizleri!!
Ah Memleketim ah...

Ne aci.. ne ürkütücü..
Rabbim cok cok sabirlar versin geride kalanlara, umutlarini tüketmesin!!
Düsünmesi bile cok kötü;
aninda ucup giden bir hayat! Avcunuzun icinde sImsIki tuttugunuz hayatiniz elinizden ucup gidiyor.. bir bakiyorsunuz; o simsicak yuvaniz, o simsicak sevgi dolu aileniz YOK! Gitti... uctu gitti... bitti....

Peki degermi ?? Bu kadar kolaymi, bu kadar basit mi bir hayat...??
Soruyorum bunu size! Ey Sorumlular sizlere soruyorum!! Bunun vebaliyle nasil yasayacaksiniz, gece oldugunda basinizi nasil yastiga koyacaksiniz bilmek istiyorum!!

Hasretli Lezzetler Facebook`da

2007-2012 Copright - www.hasretlilezzetler.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.