Coco Cupcake


Hindistan cevizi ve cikolatanin birlesimi; onun sonucunda ortaya cikan enfes lezzeti anlatmama gerek yok heralde degilmi ?

Oglusumla birlikte hazirladik cupcakeciklerimizi. Birlikte cirptik. Heyecanla firin basinda bekledik. Kokular geldikce dahada heyecanladik.


MALZEMELER:

50g cikolata
1 cay bardagi pudra sekeri
2 adet yumurtanin aki
♥ bir tutam tuz
yarim cay bardagi hindistancevizi
3 damla vanilya aromasi

HAZIRLANISI:

Yumurta aklarini, pudra sekerini ve tuzu karistirma kabina alin. Iyice köpürene en az 5 dak. cirpin.
Cikolatayi benmari usulü eritin. Hindistan cevizini ve vanilya aromasini ilave edin.
Sekerli karisimi cikolataya dikkatlice ve yavasca bir kepce yardimi ile karistirin.
Cupcake kaliblarina paylastirin (7 adet cikiyor).
Önceden isitilmis firinda yaklasik 20 dak. pisirin.
♥ Firindan cikardiktan sonra cakelerinizi dinlenmeye birakin. Sogumaya yakin kaliblardan dikkatlice cikartin.Tabii sabredebilirseniz! Biz cok sabirsizdik ve bekleyemedik:)



Aaa ama cupcakelerim cökmüsdü!! Öff pööff etmeden sevdik yinede onlari, kabullendik. Sip sak bir cözüm bulduk ve hemencik cikolata eritip cupcakelerimize güzellik kattik. Öyle enfes görünüyordiki, dahada güzel olsun istedik ve kurutulmus hindistan cevizide serpisdirdik üzerlerine.


Evet sonuctan memnunduk! Hemde cok! Pofidik pofidik, yumusak bir kivama sahip cupcakelerimiz olmusdu. Hemde alimli, hemde pek cezbedici.


Mutluyduk! Agzimiz kulaklarimizda, gülücükler elsiginde, göz göze yedik oglusumla afiyetle


 Peki babacik diceksiniz? Ona yokmuydu? 
Aaa olmazmi :) vardi elbette :) unuturmuyuz hic

*** 

Herkese Sicacik Sevgi ve Selamlarla! Mutlu, Umutlu kalin; tüm güzellikler esliginde..

28 yorum:

  1. Hasretim en güzel ve en tatlı kek olmuştur mutlaka oğluşunun eli değmiş.
    O minik elleri çok çok öpüyorum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferayim evet kesinlikle öyle! Bizde seni cok cok öpüyoruz ♥

      Sil
  2. Bende geçtiğimiz günlerde badem tozu ile yapmıştım acıbadem gibi bir kek oluyor ve yumuşacıkta sizinkiler daha da güzel görünüyor ve güzel fikirler verdi bana:-)
    ellerinize sağlık,ufaklığın elleri dert görmesin:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinde ellerinize saglik, bende sizin bana verdiginiz fikir icin tesekkür ederim ♥

      Sil
  3. ne denilinebilir ki..enfes:))ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. Elinize saglik olsun. Mutfakta careler bitmez demisler ya iyi demisler. Sonucunda ortaya boyle harika goruntuler cikiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katiliyorum! Ve böyle durumlar dahada yaratici olabilmemisi sagliyor :) Tesekkürler ♥

      Sil
  5. pişerken kokusuna doyum olmaz, eminim tadınada.... ellerinize sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım.süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Süper görünüyor,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. görüntüler süper lezzetini de anlatıyor afiyet bal şeker olsun yavrucuğunla sana:)

    YanıtlaSil
  9. canim bloguna asik oldum...saatlerce geziniyorum ve cok keyif aliyorum...o kadar hayatdolu bir annesinki...

    Ben blog dünyasinda daha cok yeniyim vede acemiyim :-( Yeni bir fotograf makinesi almayi düsünüyorum cünkü seninki resim cekmeyi ve mutfagi cok seviyorum...

    Sana üc sorum olacak, yardimci olursan sevinirim :-)

    1. Hangi fotograf makinesini kullaniyorsun veya tavsiye edersin?

    2. resimleri nasil degistiriyorsun ayarliyorsun? Photoshopla mi? Sanirim biraz pahali :-(

    3. resimleri flckere mi yüklüyorsun? Benim blogger kotam dolmak üzere % 40ini kullanmisim. Flickerde de bazi resimler kayboluyor...Seninde blogunda da maalesef bazilari kaybolmus..Flickr de de sanirim resimler sinirli...

    Tavsiyen varmi? Ne yapmaliyim?

    Bunun cevabini mail ile de gönderebilirsin...
    Yardimin icin cok sagol canim

    emel_79@yahoo.de

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bize sizler gibi seker insanlari hayatimizda misafir edebiliyoruz <3 Cok tesekkür ediyoruz <3

      görüsmek dileyigle :)

      Sil
  10. Canım harika olmuşlar.Ellerine sağlık senin ve oğlunun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. bloguna bayıldım çok güzel, fotoğraf beni aldı götürdü :) yemekle aram çok yok ama fotoğrafla harika ellerine sağlık keşke bende azıcık sevseydim yemek yapmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki seversin ha ? belki bu ask senide icine ceker bellimi olur :)) dilerim öyle olur ♥

      Sil
  12. Hosgeldin aramiza Emel! ♥ Buyurdum geldim bile :)

    YanıtlaSil
  13. canim dün yogurt tatlisi yaptim, benim tarifim seninkiyle ayniydi ama üzerinin süsünü sende gördüm...

    blogumda görebilirsin...

    öptüm canim...

    YanıtlaSil
  14. Ooooo yeni blogerrr umutcuk yetişiyor desene.ellerinize kollarınıza sağlık hasretcim.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi öyle aycancim :)) tesekkür ediyor vee öpüyoruz bizde seni cok cok ♥

      Sil

*** "HERKES" YORUM BIRAKABILIR,
Siteniz veya bloğunuz yoksa ,
profil seçin bölümünden ,"Adi/URL" yazan kısma tıklayın, isminizi girin ve URL yazan kismi bos birakin. Yorumunuzu yazıp, " YORUM GÖNDER " yazısına tıkladığınızda yorumunuz/sorulariniz gelir.

Hasretli Lezzetler Facebook`da

2007-2012 Copright - www.hasretlilezzetler.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.