Çikolata Muslu Kedidili (Ladyfinger Chocolate Mousse Cake)


Herkese Merhabalar,

bundan bir kac ay öncesinde sicacik bir mail almisdim ve cok mutlu olmusdum....sevgili Nuran`dandi ... bana, bloguma karsi olan duygularini ifade eden bir maildi..yakin bir arkadasimin arkadasiymis, ama kendisiyle bir tanismisligimiz yoktu daha öncesinde...
Gecenlerde ise hos bir sohbetimiz oldu kendisiyle, kendisini daha yakindan tanidim.. cok mutlu ve memnun oldum..
Bana bir tarif vermek istedi.. denememi istedi, herkes tarafindan cok begenilen cok lezzetli bir tarifmis ... ;) Tabii ki memnuniyetle aldim ve keyifle uyguladim.. Evet! Gercektende enfess bir lezzet, ki zaten ilk anlattigindada kulaga cok hos geliyordu :)
Kedidili, krema ve musun enfes bulusmasi! Tüm sevdiklerim birarada  :)
Nuran Varlioglu`na bu güzel paylasimi, enfes tarifi icin bir kez daha gönülden cok cok tesekkür ediyor ve sevgilerimi gönderiyorum...!




Lütfen mümkünse aksamdan hazirlayip en az bir gece buzdolabinda bekletin...bekletin ki o enfes lezzetine kavusmasini saglayin...!

MALZEMELER:
  •  1 paket kedi dili
  • islatmak icin süt (1er tatli kasigi)
  • 1 kutu krem santi (yani 2x paket) veya onun yerine 2 kutu (200ml) sivi krema&yeterince seker 
    • not: eger krem santiy ile hazirlicaksaniz ayrica 400ml süt gerekecek
  • Üzeri icin: hindistan cevizi
MUS icin MALZEMELER:
  • 200g sütlü cikolata
  • yarim paket tereyag (125g)
  • yarim cag bardagi süt
  • 3 adet yumurta
HAZIRLANISI:
  • Kedi dillerini bir borcama dizin. 1er tatli kasigi süt ile herbirini islattin.
  • Krem santiyi paketin üzerinde anlatigildigi gibi hazirlayin veya sivi kremayi arzu ettiginiz miktarda seker ilave ederek katilasincaya dek iyice cirpin.
  • Hazirladiginiz kremayi kedi dillerin üzerine yayin.
  • Cikolata ve tereyagini kücük bir kaba alip benmari usulü eritin. Ocaktan alin, 3-4 dak. beklettin. Sütü ilave edip karistirin. 
  • Yumurtanin akini ve sarisini ayirin. Sarisini iyice köpürene dek cirpin. Ve sogumus olan cikolataya cirparak karistirin. Yumurta aklarinida sertlesene dek iyice cirpin ve bir kepce yardimi ile cikolataya iyice karistirin.
  • Hazirladiginiz musu kremanin üzerine bosaltin ve bir kasik ile üzerine düzeltin. 
  • Bir gece buzdolabinda bekletin. 
  • Üzerine hindistan cevizi serpistirip servis edin...
AFIYET SEKERLER OLSUN!! :)


Herkese Sicacik Sevgi ve Selamlar... Mutlu, Umutlu Kalin...

8 yorum:

  1. Himmmm...cok leziz, basit ama bir o kadar da leziz..ellerine saglik HAsretcigim...sevgileirmle

    YanıtlaSil
  2. kedi dili ile yapılan tarifleri çok sevmeme karşın hiç denemedim ama tarifini not aldım.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  3. GÖRÜNTÜDEN NE KADAR LEZZETLİ OLDUĞU BELLİ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  4. Mmmm bende çok beğendim yazın böyle tatlılar ne iyi oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yeni dostluklar,yeni insanlar,güzel yüreklerle tanışmak :)
    Yeni tarifler deneyip,memnun kalmak :)
    Tarif nefis olmuş canım, fotoğrafların zaten harika ötesi :)
    Ellerine,emeğine sağlık..
    Gönül dolusu muhabbetle..

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten tarif çok güzel arkadaşım eline sağlık üstelik de kolay sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten de nefis gorunuyor. Ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  8. Pratik bir tarifmiş, hemen denemeliyim. Ellerinize sağlık...
    Harika gözüküyor.

    YanıtlaSil

*** "HERKES" YORUM BIRAKABILIR,
Siteniz veya bloğunuz yoksa ,
profil seçin bölümünden ,"Adi/URL" yazan kısma tıklayın, isminizi girin ve URL yazan kismi bos birakin. Yorumunuzu yazıp, " YORUM GÖNDER " yazısına tıkladığınızda yorumunuz/sorulariniz gelir.

Hasretli Lezzetler Facebook`da

2007-2012 Copright - www.hasretlilezzetler.com. Blogger tarafından desteklenmektedir.